Колеги, и двете ми 156ци 1.8 и 2.0 им тропат рейките. Голяма гадост. Вие имате ли такива проблеми? Това слабо място нашите коли ли е?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кормилна рейка!
Collapse
X
-
хъм, на мен Борето (пумукле) ми каза че такова тропане се регулирало с някакъв шестограм на самата рейка и спирало
щом няма теч...'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от todorerЕ то е ясно, че така ще стане, но ми е интересно има ли и други колеги с такива проблеми?
Comment
-
Първоначално публикувано от todorerValjo, дай моля повече инфо, че всичко по колата ми е ОК а имам тропане. Умирам. Кой е Борето?друго незнам, това той ми го разправя сега в Мелник, негов майстор го е оправил това....
'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от valjoПървоначално публикувано от todorerValjo, дай моля повече инфо, че всичко по колата ми е ОК а имам тропане. Умирам. Кой е Борето?друго незнам, това той ми го разправя сега в Мелник, негов майстор го е оправил това....
Да така се оправи мойта рейка....проблема при мен беше следния:
на ляв завой тропаше нечовешки по неравности и при енергично въртене на волана ляво-дясно, също...Проблема беше решен за 3 мин на крик...майстора ми каза, че имало някакво регулиране на самата рейка и с един шестограм се натягало и се обирал луфта на гребените /каквото и да значи тва/...за съжаление бях вътре в колата, когато беше на крика и не видях къде точно се намира този шестограм......същият този майстор, който ми е добър приятел, бай дъ уей, сподели, че така се оправяли 99% от тропащите рейки когато няма теч на хидравлична течност и че това бил любим ремонт на колегите му, защото взимат по 200-300 лв и лъжат, че рейката е рециклирана.......Ако има теч, обаче, рециклирането е единственото спасение.....Това което пиша, е това което са ми казали и ако има нещо неточно се извинявам, тъй като нямам идея дори за устройството и начина на работа на кормилната рейка.
На мойта кола този "ремонт" беше извършен преди 2 години и половина и 30 000 километра и оттогава няма проблем.
2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
1998 145 1.6 T.SPARK
Comment
-
Здравейте. Съживявам тази стара тема за да попитам, има ли друг на който да са му регулирали по горе описаният начин рейката. Моята също потропва лекичко и честно казано не ми се дават пари за "уж" демонтаж и монтаж.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
И на мен ми го казаха това (хора, които са го правили на други коли- не Алфи - ). Шестограна се намира отгоре на рейката, там където влиза кормилния прът мисля.
Не ми е останало време за да пробвам метода обаче!
Comment
-
Първоначално публикувано от pumukle Покажи съобщениеАз съм Борето
и че това бил любим ремонт на колегите му, защото взимат по 200-300 лв и лъжат, че рейката е рециклирана......
Ще е добре колкото се може повече хора да запомнят това мнение......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Лелеее, и това ли правят бре... Аз моята я "рециклирах", поне това платих де. Стана супер, но.... Иначе не е текла, само хлопаше. Дадоха една година гаранция, ако се разбие пак не знам... Егати мошенниците...Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
ALFA- Always Looking For Assistance
Comment
Comment